Ваша нишпорка тут !!!

Коли запитання важливіші від відповідей ?


Вольтер говорив: «Суди про людину за її запитаннями».  А чи згодні ви з тим, що іноді ми не ставимо собі запитання, тому що боїмося своїх відповідей?

Ось прості 75 питань, спробуй відповісти на них собі чесно:



1. Чому не я?
2. Я хороший?
3. Я роблю те, що дійсно хочу робити?
4. За що я вдячний?
5. Чого мені не вистачає в житті?
6. Я чесний?
7. Чи потрібно прислухатися до інших?
8. Чи повинен я працювати?
9. Чи повинен я допомагати іншим?
10 .Що мені треба змінити в собі?
11. Чи роблю я боляче іншим?
12. Я скаржуся?
13. Що чекає мене?
14. Чи є у мене задоволення?
15. Я використовую можливості?
16. Чи повинен я піклуватися про інших?
17. Чи повинен я досить часу приділяти сім'ї?
18. Я відкритий?
19. Чи все я бачив у цьому світі?
20. Чи повинен я судити інших людей?
21. Чи повинен я іти на ризик?
22. Яка у мене мета?
23. Чи все я зараз роблю, що можу?
24. Чого я найбільше боюся?
25. Як я можу перемогти цей страх?
26. Чи достатньо я вдячний людям?
27. Я успішний?
28. Чого я соромлюся?
29. Я дратую інших людей?
30. Які у мене мрії?
31. Я позитивний?
32. Я негативний?
33. Чи є життя після життя?
34. Все відбувається закономірно?
35. Я можу щось зробити, щоб змінити світ?
36. Що я зробив саме дурне в житті?
37. Я скупий?
38. Я щедрий?
39. Кого я люблю?
40. З ким я хочу зустрітися?
41. Куди я хочу піти?
42. Чим я найбільше пишаюся?
43. Мені все одно, що думають про мене інші?
44. Які у мене таланти?
45. Чи повинен я їх використовувати?
46. Що робить мене щасливим?
47. Що змушує мене сумувати?
48. Що змушує мене сердитися?
49. Я задоволений своєю зовнішністю?
50. Я здоровий?
51. Який час у моєму житті був найжорсткішим?
52. Який найлегший час в моєму житті?
53. Я егоїст?
54. Які безумства я здійснив?
55. Мій вибір впливає на моє життя?
56. Яка сама божевільна річ, яку я хочу зробити?
57. Чи потрібно зволікати?
58. Що викликає у мене найбільше співчуття?
59. Яка людина зробила найбільший вплив на мене?
60. Я вмію постояти за себе?
61. Чи не зупинився я на посередньому?
62. Чи пам'ятаю я образи?
63. Слухаю я своє серце?
64. Чи допомагаю я тим, кому важко?
65. Чи є у мене сили, чинити так, як я вважаю за потрібне?
66. Чи повинен я думати тільки тоді, коли у мене проблеми?
67. Чи повинен я думати про минуле?
68. Чи дозволяю я іншим людям негативно впливати на мене?
69. Чи прощаю я себе?
70. Чи здійснюю я безкорисливі вчинки?
71. Не дивлюся я на когось зверхньо?
72. Що я частіше роблю: посміхаюся чи хмурюся?
73. Чи оточую я себе хорошими людьми?
74. Чи приділяю я собі час?
75. Це всі питання, які я хотів собі поставити?

***
Зверни увагу

Немає коментарів:

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...