Ваша нишпорка тут !!!

5 порад з управління часом для того, щоб підвищити продуктивність і поліпшити організаторські здібності


Тут п'ять порад з управління часом, які ви можете використовувати, щоб поліпшити свої організаторські здібності і підвищити продуктивність праці. Чим більше з цих інструментів ви навчитеся використовувати, тим більше будете встигати зробити кожен день.


Тайм-менеджмент - Поада № 1: Готуйтеся заздалегідь

По-перше, готується список ваших справ на день наперед, наприклад, увечері попереднього дня. Буде найкращим, якщо планування справ на завтра буде останньою справою, яку ви робите сьогодні. Коли ви плануєте свої справи на завтра пізно ввечері, ваша підсвідомість буде працювати на ваші плани і цілі під час сну. При такому підході ви часто будете прокидатися вранці з новими ідеями, які зможете застосувати у своїй роботі.

Однією з переваг підготовки списку ваших справ заздалегідь є те, що така практика дозволяє вам спати спокійніше. Ви не будете турбуватися, намагаючись не забути якісь важливі справи, які потрібно зробити завтра. Після того як ви записали якесь питання, воно звільняє ваш розум. Тут спрацьовує відомий в психології ефект Зейгарник - поки справу не записано, вона крутиться в вашому розумі і завантажує його. Таким чином, цей прийом дозволить вашому мозку краще відпочивати вночі.

Тайм-менеджмент - Порада № 2: Складайте для себе розклад

Складання розкладу своїх справ зменшує стрес і вивільняє енергію. Самі дії по використанню ваших організаторських здібностей для планування свого дня, тижня чи місяця створюють відчуття контролю і сприяють підвищенню продуктивності. Ви будете відчувати відповідальність за своє життя. Це фактично підвищить вашу самооцінку і відчуття особистої сили.

Тайм-менеджмент - Порада № 3: Починайте рано

Для підвищення своєї продуктивності, почніть день рано. Чим більше часу ви витратите на те, щоб думати і планувати, тим краще ви будете організовані в кожній сфері вашого життя. З біографій і автобіографій успішних чоловіків і жінок можна з'ясувати, що майже всі вони мають одну спільну рису. Вони розвивали свої організаційні навички та звичку лягати спати в розумний час і прокидатися рано вранці.

Коли люди встають о 5:00 або 6:00 ранку у них достатньо часу, щоб думати і планувати на майбутній день. В результаті, вони завжди більш ефективні, ніж ті, хто спить до останнього моменту.

Кілька хвилин спокійних роздумів перед тим, як почати будь-яке підприємство, може заощадити вам багато годин при виконанні завдання. Коли ви встаєте рано і плануєте свій день заздалегідь, у вас більш спокійний, ясний і творчий розум протягом дня.

Тайм-менеджмент - Порада № 4: Організаційні навички

Прагніть поліпшити свої організаторські здібності та використати їх як вдома, так і на роботі. Наприклад, це може відноситися до підходів при зберіганні речей або файлів. Стільки часу може бути витрачено на пошук незрозуміло де збереженого файлу? Але якщо у вас є свій підхід до структури папок і назвам файлів, час на пошук практично не витрачається.

Тайм-менеджмент - Порада № 5: Підвищення продуктивності з Прайм тайм

Під Прайм тайм мається на увазі час доби, коли ви найбільш енергійні, уважні і продуктивні.

Організуйте своє життя так, щоб найбільш складна і творча робота виконувалася під час вашого внутрішнього Прайм тайм. Для більшості людей це ранок. Для когось це, навпаки, вечір.

Дуже важливо, щоб ви розуміли свій найбільш продуктивний час, так як таке знання допоможе підвищити продуктивність вашої праці. Найважливіша робота вимагає, щоб під час її виконання ви були на піку своїх можливостей.

Андрій Ложніков

***
Корисно почитати


Немає коментарів:

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...