Ваша нишпорка тут !!!

7 правил, що допомагають стати особистістю

1. Правило Дзеркала. Люди, що оточують мене, - мої дзеркала. Вони відображають особливості моєї власної особи, що часто не усвідомлюються мною. Наприклад, якщо хтось мені грубіянить, значить, я так хочу, я це дозволяю. Якщо хтось знову і знову одурює мене, значить, я схильний до того, щоб повірити будь-якому. Отже ображатися ні на кого.

2. Правило Вибору. Я усвідомлюю, що що все відбувається в моєму житті - є результат мого власного вибору. І якщо сьогодні я спілкуюся з нудною людиною, значить, я сам нудний і занудний. Немає поганих і злих людей - є нещасні. Якщо я розгрібаю їх проблеми, значить, мені це подобається. Отже ні до кого пред'явити претензії. Я сам причина всього, що відбувається зі мною. Автор і творець своєї долі - я сам.

3. Правило Погрішності. Я згоден з тим, що можу помилятися. Не завжди мою думку або мої вчинки інші люди повинні вважати правильними. Реальний світ не тільки чорне і біле, є ще світло-сіре і темно-біле. Я не ІДЕАЛ, я просто хороша людина і маю право на помилку. Головне - зуміти визнати її і вчасно виправити.

4. Правило Відповідності. Я маю рівно те, і рівно стільки, чому я відповідаю, на що заслуговую, не більше, не менше, чи торкається це стосунків з людьми, роботи або грошей. Якщо я не можу любити людину на повну котушку, смішно вимагати, щоб ця людина ТАК любила мене. Отже всі мої претензії безглузді. І разом з тим, коли я сам вирішую змінитися - міняються і люди, що оточують мене (у кращу сторону)

5. Правило Залежності. Мені ніхто нічого не винен. Я ж здатен і можу безкорисливо допомогти всім, кому можу. І мені це в радість. Щоб стати добрим, треба стати сильним. Щоб стати сильним, треба повірити в те, що я все можу. А я вірю! Але треба і уміти говорити «НІ!»

6. Правило Присутності. Я живу тут і зараз. Минулого немає, тому що кожну наступну секунду наступає сьогодення. Майбутнього немає, тому що його ще немає. Прихильність до минулого приводить до депресії, заклопотаність майбутнім породжує тривогу. Поки я живу справжнім, я СПРАВЖНІЙ. Є привід порадіти.

7. Правило оптимізму. Поки ми лаємо життя, воно проходить мимо. Очі бачать, ноги ходять, вуха чують, серце працює, Душа радіє. (Могло бути і гірше...) Інше залежить від мене.

Немає коментарів:

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...