Ваша нишпорка тут !!!

Ділова Кама-сутра: Поради директора Pepsi

цитати однієї з найуспішніших і впливовіших жінок в світі, президента компанії Pepsico, Індри Нуйі.

Ця 56-річна бізнес-леді індійського походження займає четверте місце в списку найвпливовіших жінок світу за версією журналу Forbes (відразу після Ангели Меркель, Хіларі клінтон і Ділми Руссефф).
Виросла в суспільстві, де чітко розписані гендерні ролі, Індра Нуйі, чиє дівоче прізвище Крішнамурті, виконала запаморочливу кар'єру, ламаючи забобони і традиції своєї сім'ї. Вона стала першою жінкою на чолі корпорації Pepsico і найуспішнішої бізнес-леді в США.

ТОП-10 цитат Індри Нуйі:
  • Якщо ви жінка, та ще і не білої раси, вам завжди доводиться працювати втричі важче. Ці два чинники ставитимуть перешкоди на вашому шляху все життя.
  • Я витрачаю так багато часу на деталі, що з боку це може показатися божевіллям. Але саме деталі найбільш важливі в управлінні організацією.
  • Той факт, що ви стали генеральним директором, ще не дає вам право опочивати на лаврах. Потрібно постійно вчитися і підвищувати рівень.
  • Дуже важко описати, що таке бути лідером, ще важче описати, що означає бути хорошим лідером. Але якщо ви можете змусити людей піти за вами на край світу, значить, ви відмінний лідер.
  • Потрібно бути чесним з людьми і уміти бачити їх проблеми не тільки зі своєї точки зору.
  • Дайте людині мету і завдання, мотивуйте її, і вона скрутить гори.
  • Працюйте на правильних людей. Вибирайте компанію, яка зацікавлена у вашому особистому успіху.
  • Завжди майте власну думку. Хай вас знають як сміливу і упевнену в собі людину.
  • Скажіть мені, що мені потрібно зробити, щоб утримати вас, і я це зроблю.
  • Завжди прагніть до чогось великого і вірте в свої сили. Коли я свого часу попросила у батьків дозволу подати документи в Йельську школу менеджменту, вони, звичайно ж, були проти, і до того ж настільки упевнені, що я не пройду, що дозволили спробувати. І мене не тільки прийняли, але і запропонували найвищу стипендію. 

***
Корисно прочитати
Проектно-орієнтоване навчання (+відео)
Нанотехнології в Україні (+відео)
Як мотивувати себе
Runes of Business Marathon (+відео)
Не давайте ідеям вислизати від вас

Немає коментарів:

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...