Ваша нишпорка тут !!!

Не думай про репутацію: ділові поради мільярдера M1

Думайте про заробіток, а не про свою репутацію, радить мільярдер N1 Карлос Слім .

Bloomberg оцінив стан
Карлоса Сліма
в $68,5 млрд. / forbes.com
 
Іінформаційне агентство Bloomberg вперше опублікувало свій щоденний оновлюваний рейтинг найбагатших людей на планеті. Його очолив мексиканець арабського походження Карлос Слім Елу, чий стан на 4 березня 2012 року оцінювався в 68,5 мільярдів доларів.

72-річний бізнесмен, не дивлячись на свій колосальний капітал, веде досить скромний спосіб життя. Як пише письменник Хосе Мартінес в своїй книзі "Карлос Слім, неопублікований портрет", мексиканський магнат не має особистого літака і вертольота і дозволяє собі витрачати не більше 24 тисяч доларів в тиждень.

Слім також входить до числа найщедріших в світі філантропів. Він організував Фонд Карлоса Сліма, який фінансує освітні, культурні і медичні проекти в Мексиці.


Бізнес-цитати Карлоса Сліма:
  • Коли я вирішую щось зробити, то роблю це швидко.
  • Ті, хто думає, що старі види бізнесу будуть з часу відмирати, дуже помиляються. Вони стануть важливою частиною нової цивілізації.
  • Коли під час кризи всі намагалися позбавитися від активів, я купував.
  • Велику частину часу я витрачаю на вивчення нових технологій. Я повинен знати, що відбувається в світі, і як на цьому можна запрацювати.
  • Бізнес - це не чемпіонат. Тут не потрібно прагнути обійти конкурентів. Набагато важливіше ваша компетентність в тому або іншому секторі.
  • Багатство повинне породжувати багатство. От чому потрібно інвестувати отримані гроші і розподіляти доходи.
  • Я вважаю, що бідність - це краще середовище для зростання.  Вивести країну з бідності - головна інвестиція мого життя.
  • Компроміс і відповідальність - ось головні складові успішного бізнесу.
  • Моя мета - не гроші. Я прагну створювати успішні компанії із згуртованим колективом, пізнавати нові області.
  • Мене не хвилює моя репутація. Якщо ви живете думками інших людей, ви - мертвяк.  Я не хочу прожити залишок життя, переживаючи про те, що про мене говоритимуть нащадки.


***
Корисно почитати
7 уроків успіху від Генрі Форда
Фанкі-бізнес по-львівськи (+відео)
Україна-бренд (+відео)
Бути лідером: кілька практичних порад (+відео)
П'ять способів слухати краще (+відео)
Організація й гігієна розумової праці

Немає коментарів:

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...