Якщо ви запізнилися, довго не відповідали на лист, щось не встигли зробити вчасно, то вибачитеся. Але нічого не пояснюйте.
- По-перше, в переважній більшості випадків нікого не цікавить, чому так сталося. Можливо, це зацікавить ваших безпосередніх керівників, але навіть для них ваші пояснення це швидше інформація про вас – що ви вважаєте важливою причиною того, що саме сталося. А людям, які чекали вас на нараді, зовсім неважливо, чому ви запізнилися.
- По-друге, ваші пояснення, швидше, покажуть, що ви нинішню зустріч/лист/проект вважаєте менш важливими, ніж те, через що ви запізнилися із приходом на роботу чи відповіддю на лист. Позитивних емоцій це навряд чи додасть.
Тому – не пояснюйте. Просто вибачтеся і переходьте до справи.
Немає коментарів:
Дописати коментар