Ваша нишпорка тут !!!

Правило 2-2-2 для розстановки пріоритетів

Людство придумало багато каналів зв’язку та ефективної комунікації із клієнтами та бізнес партнерами. Важливо вміти правильно розставити між ними пріоритети. Девелопер і консультант Шенглонг Гао, як і багато з нас затрачав багато часу на роботу із електронною поштою, SMS повідомленнями та на розмови по телефону. Щоб не впасти у залежність від цих джерел комунікації, маніакально перевіряючи пошту кожні кілька хвилин, а з іншого боку щоб не пропустити важливого телефонного дзвінка, не взявши із собою телефон, він придумав для себе правило 2-2-2.
Дане правило можна пояснити наступним чином:
  • 2 секунди – на всі важливі вхідні дзвінки Гао рекомендує відповідати протягом 2-х секунд.
  • 2 хвилини – на SMS повідомлення потрібно відповісти протягом 2-х хвилин.
  • 2 години – На написані вам листи ваші партнери повинні отримати відповідь протягом 2-х годин.
Це правило 2-2-2 може вирішити декілька проблем:
  • Телефон для вас стає головним каналом комунікації. На важливі телефонні дзвінки ви намагаєтеся відповідати без затримки.
  • Ви не забуваєте про SMS повідомлення і після прочитання не відкладаєте відповідь на нього.
  • Вам не потрібно кожні п’ять хвилин перевіряти скриньку електронної пошти. Візьміть собі за звичку раз у дві години читати вхідні електронні листи та відповідати за них.

Немає коментарів:

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...