Ваша нишпорка тут !!!

8 поширених помилок на співбесіді (+++відео)

buket.ck.ua
На співбесіді всі прагнуть продемонструвати тільки найкращі свої якості. Але іноді, непомітно для себе, роблять помилки, здатні повністю зіпсувати враження.

Work.ua склав список з восьми неочевидних і очевидних, але тим не менш частих, помилках на співбесіді.

1. Лаяти попередніх роботодавців - страшна помилка. Навіть якщо з вами погано обходилися, затримували зарплату, не рахувалися з вашими думками - краще про це промовчати. Замість того, щоб пошкодувати вас, потенційний роботодавець спроектує все на себе і представить, як ви будете відгукуватися про нього в такій же ситуації, якщо вас щось не влаштує.

2. Не будьте надто мовчазним, але і не говоріть без угаву - не потрібно впадати в крайності. Сприймайте інтерв'ю як звичайну розмову: не змушуйте співрозмовника витягати з вас відповіді, і навпаки - не варто говорити так багато, що інтерв'юер не зможе вставити і слова. Особливо, якщо ви претендуєте на посаду, яка зобов'язує мати гарні навички спілкування.

3. Не варто розповідати на співбесіді про проблеми особистого характеру. Наприклад, що ви покинули попереднє місце роботи, тому що були проблеми в сім'ї, розлучення, підвело здоров'я та ін

4. Не брешіть з приводу зарплати на минулій роботі, обов'язки і досягнення. Адже, якщо на вашій кандидатурі зупиняться, то легко можуть перевірити цю інформацію. І якщо вона виявиться не правдивою, то роботу ви точно не отримаєте.

5. Є речі, про які не можна замовчувати, наприклад, власний бізнес. Роботодавці по-різному ставляться до цього. Деякі вважають це неприйнятним, оскільки це може значити, що людина не може досягти потрібного результату в своїй справі, може відволікатися від своїх обов'язків або використовувати роботу в іншій компанії як страховку. З іншого боку, це може означати досвід, корисні набуті навички, які можуть зіграти на руку всім, особливо, якщо бізнес претендента з тієї ж або суміжної сфери діяльності, що і бізнес роботодавця. У будь-якому випадку, замовчувати цей факт не можна, в підсумку роботодавець все одно дізнається про це.

6. Якщо ви влаштовуєтеся на високу посаду, не потрібно наполягати відразу на співбесіді з керівництвом. Не сприймайте бесіду з HR-менеджером, як приниження своєї гідності і не вважайте, що вас недооцінюють. Дотримуйтеся правил компанії, її корпоративної культури. Багатьма питаннями на перших етапах займаються саме менеджери з персоналу, а не керівники.

7. Будьте зосереджені і уважно слухайте про що говорить вам співрозмовник. Не зациклюйтеся лише на думках про те, що повинні сказати ви. По-перше, ви можете при цьому виглядати неуважним або зарозумілим. По-друге, можете пропустити важливу інформацію.

8. Не відмовляйтеся від тестових завдань. Не важливо чому вони вам не подобаються і які у вас є аргументи проти - просто виконайте їх.
***
Корисно подивитися


Немає коментарів:

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...